آدرس:اراک،خیابان دانشگاه،خیابان بهزیستی،خیابان دستغیب،پلاک 33
شماره تماس:08634064665-09126793041

احتمال دارد کی روش پیشنهاد الریان قطر را قبول کند

تعمیرات تخصصی پنل و انواع بردورزشاحتمال دارد کی روش پیشنهاد الریان قطر را قبول کند
احتمال دارد کی روش پیشنهاد الریان قطر را قبول کند

این خبر امروز در رسانه‌های قطر هم بازتاب داشت و دو روزنامه معتبر پرتغالی هم به آن پرداخته‌اند.
روزنامه «ojogo» در این ارتباط نوشت:
«کارلوس کی روش بعد از ترک کلمبیا در حال حاضر پیشنهادی در دست دارد. کی روش که به تازگی نیمکت تیم کلمبیا را ترک کرده است، تنها چند روز بعد از بیکار شدن، پیشنهادی از تیم الریان قطر دریافت کرده است. این مربی باتجربه پرتغالی نام مدنظر تیم خاورمیانه‌ای است که یاسین براهیمی بازیکن سابق تیم پورتو را در ترکیب خود دارد و در حال حاضر در رده پنجم لیگ قطر قرار گرفته است.
این احتمال وجود دارد که کی روش پیشنهاد و دعوت الریان را قبول کند و به فوتبال آسیا بازگردد؛ جایی که او قبلاً علاوه بر تیم ناگویا ژاپن در تیم‌های ملی امارات و ایران کار کرده است.»

همچنین روزنامه «رکورد» که ارتباط نزدیکی به کی روش دارد، در این خصوص نوشت: «الریان چند روز بعد از جدایی کی روش از کلمبیا انتخاب او را بررسی کرد. این باشگاه قطری اخیراً سعی در جذب آبل فریرا داشت که با مخالفت رئیس باشگاه پالمیراس مواجه شد.»

به گزارش خبرنگار مهر، شجاع خلیل زاده مدافع سابق پرسپولیس در حال حاضر در تیم الریان قطر بازی می‌کند و حضور کی روش در این تیم می‌تواند برای هواداران فوتبال ایران و پرسپولیس جالب توجه باشد. خلیل زاده در حالی که برای اولین بار توسط کی روش به اردوی تیم ملی دعوت شد، در ادامه مورد غضب این مربی قرار گرفت و تا پایان حضور کی روش در ایران تیم ملی برای او ممنوع شد.

پاسخی بگذارید