آدرس:اراک،خیابان دانشگاه،خیابان بهزیستی،خیابان دستغیب،پلاک 33
شماره تماس:08634064665-09126793041

نسخه ویژه از پورشه 911 تارگا GTS4 رونمایی شد

تعمیرات تخصصی پنل و انواع بردجهاننسخه ویژه از پورشه 911 تارگا GTS4 رونمایی شد
نسخه ویژه از پورشه 911 تارگا GTS4 رونمایی شد

پرشین خودرو/ پورشه دیزاین به مناسبت پنجاهمین سالگرد

تاسیس خود، از نسخه‌ی اختصاصی پورشه ۹۱۱ تارگا GTS4 رونمایی کرد که به عنوان نسخه محدود با تیراژ ۷۵۰ دستگاه و نههمراه با طرح‌های جدید ساعت به فروش می‌رسد.

پورشه دیزاین (Porsche Design) پنجاهمین سالگرد تاسیس خود را با نسخه‌ی محدود دیگری از ۹۱۱ جشن می‌گیرد که ۹۱۱ نسخه ۵۰ سالگی پورشه دیزاین (۹۱۱ Edition 50 Years Porsche Design) نامیده می‌شود.

به گزارش اتوبلاگ، پکیج جدید برای خودروی گرانقیمت و ارزشمند پورشه ۹۱۱ تارگا GTS4 ساخته شده و دارای طراحی‌های منحصربفرد داخلی و خارجی از جمله تزئینات بیرونی مشکی ساتن، رینگ‌های توربو اس با قفل مرکزی، نوار تارگا، نشان‌های «Porsche Design» و کالیپرهای ترمز مشکی براق است. همچنین نشان سالگرد پنجاه سالگی پورشه دیزاین روی درپوش پیشرانه خودرو وجود دارد.

در داخل کابین، داشبورد شماره‌گذاری شده (البته تردید داریم که آن را پلاک بنامیم؛ این بیشتر شبیه نشان خارجی تغییر کاربری شده با نوار شماره‌گذاری شده در زیر آن است) و پشت‌سری‌های برجسته وجود دارد. همچنین لوگوی روی رینگ چرخ منحصربفرد وجود دارد و در کنسول وسط دارای امضای فردیناند الکساندر، پسر فردیناند پورشه است که برای اولین بار رهبری پورشه دیزاین را بر عهده داشت.

پورشه همچنین برخی از تجهیزات محبوب (صندلی‌های اسپرت پلاس ۱۸ جهته تطبیق‌پذیر، کمربندهای ایمنی با رنگ خاکستری و بسته اسپرت کرونو) را برای جذاب‌تر کردن این محصول به کار می‌برد.

و البته، ساعت‌های جدیدی همراه با پورشه ۹۱۱ تارگا GTS4 وجود دارد؛ خب، شاید کلمه جدید کمی سخاوتمندانه باشد. اولین مورد، یک کرونوگراف ۱ پورشه دیزاین است که طراحی شده تا برداشتی

مدرن از ساعت اصلی باشد که در سال ۱۹۷۲ عرضه شد. هر کدام از نسخه‌های پنجاه سالگی پورشه ۹۱۱ با یکی از این‌ها ارائه می‌شوند.

ساعت دوم انحصاری‌تر است و مستقیماً به مشتریان فروخته می‌شود و تنها به ۵۰۰ دستگاه محدود خواهد شد (به جای این‌که ۷۵۰ قطعه همراه با خودرو فروخته شود). آن‌ها با قیمت ۷،۷۰۰ دلار به فروش می‌رسند و مسئولان پورشه می‌گوید آنها از طرح اصلی کرنوگراف ۱ مدل ۱۹۷۲ پیروی می‌کنند و کاملاً بدون تغییر نسبت به نسخه قدیمی هستند.

مسئولان پورشه می‌گویند نسخه ۵۰ سالگی پورشه دیزاین در بهار امسال وارد نمایندگی‌های ایالات متحده می‌شود، اما به احتمال زیاد تمامی نسخه‌ها قبل از آن رزرو شده باشند.

پاسخی بگذارید